صور عيد الحب مكتوب عليها 2016 - صور لعيد الحب 2016

0

صور عيد الحب مكتوب عليها 2016 -  صور لعيد الحب 2016

اليوم احدث موضوع نتكلم فيه هو الحب واجمل هديه تستطيع تقديمها فى عيد الحب واجمل مابين الاحباب هو البساطة بمعنى ان اجمل طريق لقلب حبيبتك لاسعادها ليس بالهدية الغالية باهظة الثمن ولكن باجمل كلام عن الحب وروعته وعن مدى اهميتها فى حياتك وتعلمها دائما مدى اهميتها فى حياتك ولاتبخل عليها فى حبك لها دائما عطى لها اكثر مايكون حتى تملك قلبها دائما والصدق فى الحب هو اسرع طريق لقلب المراة فعلا. وقد جئنا لكم باجمل كلمات لاغنية سومة لقيت معاك لتستمتعوا بها :

الدنيا وما فيها بالناس اللي فيها
ما تسواش دقيقة في حضنك اعيشها
حاجات حاسة بيها وحاجات نفسي فيها
مقولتش عليها ولقياك حاسسها
اصلك ما تعرفشي لما تكون جنبي
انا ايه بقولهولك بينى وبين نفسي
وايه بيحصللي حتى وانا بصلي
من قلبي بدعيلك اكتر ما بدعي لنفسي
ولقيت معاك كل اللي بحلم بيه واللي بفكر فيه
واللي زمان ياما من زمان كان قلبي مستنيه
في قلبي لامسني بروحك حاسسني
يا اجمل ما شافت وهتشوف عنيا
مفيش حد زيك بيفهمني زيك
مفيش حد غيرك حنين عليا
اصلك ما تعرفشي لما تكون جنبي
انا ايه بقولهولك بينى وبين نفسي
وايه بيحصللي حتى وانا بصلي
من قلبي بدعيلك اكتر ما بدعي لنفسي
ولقيت معاك كل اللي بحلم بيه واللي بفكر فيه
واللي زمان ياما من زمان كان قلبي مستنيه




صور عيدالحب مكتوب عليها 2016

صور عيدالحب مكتوب عليها 2016


صور عيدالحب مكتوب عليها 2016

صور عيدالحب مكتوب عليها 2016

صور عيدالحب مكتوب عليها 2016


صور عيدالحب مكتوب عليها 2016

صور عيدالحب مكتوب عليها 2016

صور عيدالحب مكتوب عليها 2016

صور عيدالحب مكتوب عليها 2016

صور عيدالحب مكتوب عليها 2016

صور عيدالحب مكتوب عليها 2016

صور عيدالحب مكتوب عليها 2016

لا يوجد تعليقات

أضف تعليق