صور حزينه مكتوب عليها 2016 - صور كلام حزين 2017

21

 صور حزينه مكتوب عليها 2016

صور حزينه مكتوب عليها كلام 2016 - صور كلام حزين حصريا 84775 معجب بهذا على الفيس بوك اكثر من 30 صورة حزينه متجددة يوميا لكروت وصور مكتوب عليها كلام حزين وداع وفراق 2016

ومشينا يا حبيبي على وعد باللقى
في عيوننا كلام وحيره وقلوب متشوّقه
إمتى الميعاد الجاي حستنّى تاني إزّاي
وأنا قلبي مش نسّاي إزّاي حيصبر بقى

بحلم أنا بلقاه قلبي نسيته معاه
إمتى الساعات تجري مش قادر أستنّاه
ومنين أكون قادر وأنا قلبي مش صابر
يا ريت يدوم اللقى لو بس لحظه أنساه
إمتى الميعاد الجاي حستنّى تاني إزّاي
وأنا قلبي مش نسّاي إزّاي حيصبر بقى

 

صور حزينه مكتوب عليها
صور حزينه مكتوب عليها 2016

صور حزينه مكتوب عليها كلام 2016 - صور كلام حزين حصريا 84775 معجب بهذا على الفيس بوك صور حزينة تحفة لاول مرة تشاهدوها جديدة على مدونة الصور

وناتى لكم بعد طول انتظار بتجميعية صور حزينه مكتوب عليها وباقة من الصور الحزينة صور حزينة ورومانسية رائعة للرجال والنساء تناسب حالات الحب والعلاقات المتباعدة بين الاحباب الذين تعبوا من نيران الحب. 

اجدد كوليكشن  جديدة لعام 2016 حصريا على موقع الصور لكل جديد عن الصور ، وسوف يتم تحديث موضوع " صور حزينه مكتوب عليها " كل اسبوع بااضافة اجدد الصور المكتوب عليها

 يوم الوداع الحب ضاع

والقلب آه آه آه حس بضياع
كنت فاكرالبعدهين كنت فاكرإني نسيت
حضنك الدافي الحنيّن بس في الآخرلقيت
اني عمري ما حقدر انسى
احلى ايّام الهوى
واللي باقي بينا يبقى ذكرى
ويضيع في الهوى
يوم الوداع..

الندم صعبان عليه اللي إحنا فيه الندم
والألم حس بالم احساسنا بيه الالم
وقلوبنا يا حبيبي حتعمل ايه
كنت فاكرالبعدهين كنت فاكرإني نسيت
حضنك الدافي الحنيّن بس في الآخرلقيت
اني عمري ما حقدر انسى
احلى ايّام الهوى
واللي باقي بينا يبقى ذكرى
ويضيع في الهوى
يوم الوداع...

يا حبيبي احنا اللي بينا
حب غالي مالوش ثمن
ليه بايدنا نسيب قلوبنا
لعبه في إيدين الزمن
والزمن ياما شفنا منو وهان عليه
كنت فاكرالبعدهين كنت فاكرإني نسيت
حضنك الدافي الحنيّن بس في الآخرلقيت
اني عمري ما حقدر انسى
احلى ايّام الهوى
واللي باقي بينا يبقى ذكرى
ويضيع في الهوى

هل ابكى وجعا ام انام حزينه
هل ابكى وجعا ام انام حزينه

عندما تشعر بانك مصدر مزعج حزين
عندما تشعر بانك مصدر مزعج

اكو شي بداخلي ما اكدر اعبر عنه بكلام حزين
اكو شي بداخلي ما اكدر اعبر عنه بكلام حزين

حتى ذلك الذى اهدائي الوجع
حتى ذلك الذى اهدائي الوجع 

عبارات حزينه على صور
عبارات حزينه على صور

تكره رؤيتي انا اعذرك فمن منايحب ان يرى هزيمته
تكره رؤيتي انا اعذرك فمن منايحب ان يرى هزيمته

الحظ واحلامى الكثيرة الحزينه
الحظ واحلامى الكثيرة الحزينه

صور حزينه مكتوب عليها

صور حزينه مكتوب عليها 2016
صور حزينه مكتوب عليها 2016

 
صور حزينه مكتوب عليها 2016
صور حزينه مكتوب عليها 2016


صور حزينه مكتوب عليها 2016
صور حزينه مكتوب عليها 2016

صور حزينه للعشاق
صور حزينه مكتوب عليها 2016

صور حزينه 2016

صور حزينه 2016

صور حزينه 2016


صور حزينه 2016

صور حزينه 2016


صور حزينه 2016

صور حزينه 2016


صور حزينه 2016


صور حزينه 2016

صور حزينه 2016


صور

صور حزينه 2016


صور حزينه 2016


صور حزينه 2016

صور حزينه 2016

صور حزينه 2016

صور حزينه

ومشينا يا حبيبي على وعد باللقى
في عيوننا كلام وحيره وقلوب متشوّقه
إمتى الميعاد الجاي حستنّى تاني إزّاي
وأنا قلبي مش نسّاي إزّاي حيصبر بقى

بحلم أنا بلقاه قلبي نسيته معاه
إمتى الساعات تجري مش قادر أستنّاه
ومنين أكون قادر وأنا قلبي مش صابر
يا ريت يدوم اللقى لو بس لحظه أنساه
إمتى الميعاد الجاي حستنّى تاني إزّاي
وأنا قلبي مش نسّاي إزّاي حيصبر بقى

الدنيا ليل ورا ليل من غيره ليلي طويل
وأنا إيه اللي أعملو صابر وصبري جميل
بالحب أنا هايم ولا يوم حكون نادم
يا ريت يدوم اللقى ما يكونش قلبو بخيل
إمتى الميعاد الجاي حستنّى تاني إزّاي
وأنا قلبي مش نسّاي إزّاي حيصبر بقى

ناسف على تاخرنا فى تحديث مدونة صور ولكن سيتم العودة اقوى من الاول تابعونا ولا تنسو تعليقاتكم

التعليقات

  1. شكرا سلمت يداك مووضوع هائل 8-)

    ردحذف
    الردود
    1. ان شاء الله الجاى افضل من ذلك ومحتوى افضل نتمنى متابعتنا دائما . :)

      حذف
  2. صور كلها جديدة مشكور

    ردحذف
    الردود
    1. الله يعطيك العافية شرفت المدونة ;)

      حذف
  3. شكرا ياغالى انت اكثر من رائع ومدونة ممتازة

    ردحذف
    الردود
    1. من زوقك يااستاذ شاكر نورنا مرورك

      حذف
  4. thx mr amin bahgat

    ردحذف
  5. بجد صور تبكى وحزينه فوق الفظيع الف شكر ياباشا :*

    ردحذف
  6. اللى مشتاقلك شو يسوى ويشوفك ؟
    الله عليك يافنان

    ردحذف
  7. فشييخ يابنى والله وكل صورك جامدددة

    ردحذف
  8. تسلم ايدك استاذ احمد بالتوفيق فى هذا العمل الجيد وشكرا على تجميعك اجدد الصور الحزينة

    ردحذف
  9. شكرا على هذا المجهود الرائع من نجاح لنجاح مستمر فى هذه المواضيع الجميلة يسلموا ايدك على الموضوع الجميل لاجمل الصور البنات الحزينة

    ردحذف
  10. فشيخ بجد ايه الموضوع الكامل ده تسلم ايد استاذ احمد جمال بجد الموضوع رائع صور بجد تحفة

    ردحذف
  11. مشكورين اوى ياشباب انا دايما بلاقيكم اختاركم انتو متميزين وصادقين

    ردحذف
  12. ايه الروعة دى كلها الموضوع بجد جمييييييييييييل وموثر اوى

    ردحذف
  13. اشكرك واتمنى ان تنال دائما مقالاتى وموضوعاتى اعجابكم واوعدكم بالمزيد من المقالات الحصرية على موقع الصور تابعوها معنا

    ردحذف
  14. الموضوع فعلا متميز ونشكرك على هذا الموضوع الجيد ونتمنى دائما المزيد من الموضوعات الحصرية التى لانراها الان فى جميع المواقع العربية الخاصة بمجال الصور

    ردحذف
  15. الصراحة المقالة جميلة متميزة واكثر مااعجبنى بها انها اثارت فضولى لقرائتها لنهايتها لذلك لم استطع ان اقاوم نفسي عن اكتب تعليق اشكر فيه صاحب المقالة وعلى مجهوده الرائع فى الكتابات الحصرية

    ردحذف
  16. موضوع صور حزينه هو موضوع رائع ومتميز اعجبنى كثيرا ولم اعجب من قبل بموضوع مثل هذا لذلك لن اتوانى عن متابعة موقع صور حب ساتابعه باستمرار لانى فعلا اعجبت به فى كثير من المواضيع واكثرهم هذا الموضوع الشيق

    ردحذف