صور حزن والم للفراق - صور حزينه جدا جديدة 2016

0
معنا اليوم وبعد طول انتظار اكثر المواضيع والمقالات  تاثيرا فى قلب الاحباب وفى كل كل شخص موجوع ويتمنى رجوع وقرب الحبيبة منه مرة اخرى او الحبيبة التى تريد رجوع حبيبها بجانبها لذلك سوف نعرض عليكم اليوم اكثر المواضيع روعة واثارة واكثرهم اهتمام فى قلوب كل شخص حوجوع ويجب ان يكون الى الاحباب ايضا حتى لايصلوا فى يوم من الايام الى نفس هذه الحالة السيئة التى نتمنى ان لايلاقوها ابدا خلال حياتهم لانها من اكثر اللحظات حزن فى حياه الانسان.لذلك نعرض لكم اكثر الصور تاثيرا واكثر الاغانى الحزينة بكلماتها نتمنتى ان تنال اعجابكم تابع معنا الصور الحصرية من موقع الصور لكل جديد فى عالم الصور.
 ونترككم الان مع اكثر الاغانى الحزينة: 
متتعودش
انك تجرح تظلم بس
في ناس جنبك هنا بتحس
وبتداري دموعها قصادك
علشان عندها عذة نفس
مش شرط تقول الكلمه وتشوف ردها في عنيا دموع
وأظن اني امسك نفسي قصادك مش ممنوع
لكن وانا وحدي بحس
متتعودش
متتعودش
لا يا قلبي متتعودش
ترضي وتسكت قول ما تخافش
وخلي في نفسك عذه
وامسك دموعك لا متنزلش
مش شرط تقول الكلمه وتشوف ردها في عنيا دموع
وأظن اني امسك نفسي قصادك مش ممنوع
لكن وانا وحدي بحس
متتعودش

2/ كان وهم
أصاله
اه كان وهم وعشت فيه
صدقته وعيشني بيه
كان يكدب علي قلبي واحس
واشوف ده في عنيه
كان نفسي لوحده يوم
يعرف يفوق
ويحس وحده ان الحياه
هي انا
انا بالنسباله
كنت حنيين وشوق
مش سهله بعدي يلاقي وحده يحبها
م الاول كنت حاسه
كنت شاكه انه كده
وانا عمري ما جه في بالي
أصبر عليه بالشكل ده
كان نفسي لوحده يوم
يعرف يفوق
ويحس وحده ان الحياه
هي انا
انا بالنسباله
كنت حنيين وشوق
مش سهله بعدي يلاقي وحده يحبها

3/ ايام وبنعيشها
عمرو دياب
أيام وبنعيشها هنعمل ايه يا قلبي في ناس
مهماش ناس مفيش احساس
ومش بيحسو بجروحنا
دي دموعنا هنحوشها عشان مش صح نبئا ضعاف
نبان ساعة الفراق بنخاف
ياريت نغصب علي روحنا
وعلي ايه دي حكايه خلصت من بدري
والله خلصت من بدري
والغدر حسيت بيه
وعلي ايه
علي ايه هنبكي علي الماضي
ايام وعدت ع الفاضي
في ايه هنبكي عليه
مش فارقه نتكلم
نعيد نزيد في ايه علي ايه
معدش يفيد بكانا عليه
خلاص الجرح اهو معلم
وياريت لا نتألم
ولا نأسي وداع بوداع
محد ساب حبيبه وضاع
ادينا خلاص بنتعلم
وعلي ايه دي حكايه خلصت من بدري
والله خلصت من بدري
والغدر حسيت بيه
وعلي ايه
علي ايه هنبكي علي الماضي
ايام وعدت ع الفاضي
في ايه هنبكي عليه

4/ لحظه
جنات
الحنان مش كلمه بس
الحنان لو حتي نظره فيها كل شئ يتحس
فيها كل شئ يتحس
انا بالنسبالك لحظه وانت بالنسبالي حب
هي دي الحقيقه المره ,, فاكره كلامك كان من القلب
فاكره كلامك كان من القلب
كل ثانيه تفوت معاك
بحس اني بعيشها دنيا قولي ليه انا مش لقياك
قولي ليه انا مش لقياك
انا بالنسبالك لحظه وانت بالنسبالي حب
هي دي الحقيقه المره ,, فاكره كلامك كان من القلب
فاكره كلامك كان من القلب

5/ دلوقتي أحسن
أنغام
دلوقتي احسن
علي الاقل مبقتش بحزن
انه عمره ما حس بيا
انا بس بندم
عشان زمان مقدرتش افهم
انه هو مكنش ليا
دخل عليا بكل حاجه بحبها
صدقته وارتحت لهواه
كان غصب عني
كدب عليا ومكنتش اعرف وقتها
خدني احساسي لهواه
احساسي خني
دلوقتي احسن
انا قولت ده اللي غرامه هيرجع سنييني
ويخدني معاه لدنيا تانيه معشتهاش
كان قلبي نقطة ضعفي
بس خلاص اديني
فهمت منه حجات زمان مفهمتهاش
دخل عليا بكل حاجه بحبها
صدقته وارتحت لهواه
كان غصب عني
كدب عليا ومكنتش اعرف وقتها
خدني احساسي لهواه
احساسي خني



صور حزن والم للفراق
صور حزن والم للفراق

صور حزن والم للفراق
صور حزن والم للفراق

صور حزن والم للفراق
صور حزن والم للفراق

صور حزن والم للفراق
صور حزن والم للفراق

صور حزن والم للفراق
صور حزن والم للفراق

صور حزن والم للفراق
صور حزن والم للفراق

صور حزن والم للفراق
صور حزن والم للفراق

صور حزن والم للفراق

صور حزن والم للفراق
صور حزن والم للفراق

صور حزن والم للفراق
صور حزن والم للفراق

صور حزن والم للفراق
صور حزن والم للفراق

صور حزن والم للفراق
صور حزن والم للفراق

صور حزن والم للفراق
صور حزن والم للفراق

صور حزن والم للفراق
صور حزن والم للفراق

صور حزن والم للفراق
صور حزن والم للفراق

صور حزينه جدا جديدة 2016
صور حزينه جدا جديدة 2016

صور حزينه جدا جديدة 2016
صور حزينه جدا جديدة 2016

صور حزينه جدا جديدة 2016
صور حزينه جدا جديدة 2016

صور حزينه جدا جديدة 2016
صور حزينه جدا جديدة 2016

صور حزينه جدا جديدة 2016
صور حزينه جدا جديدة 2016

لا يوجد تعليقات

أضف تعليق